Schowek (0) Zaloguj się Załóż konto
1 » Regulamin historia zmian2

Regulamin historia zmian

Regulamin zakupów [Archiwalny]


Obowiązywał od 2003-03-01 do 2014-12-25  Zobacz aktualny regulamin

   
   
  1. Klientem internetowego sklepu ogrodniczego GARDENSHOP może zostać każdy, kto dokona rejestracji i wypełni formularz zamówienia. Klienci wpisani do naszej bazy mogą zarejestrować się w sklepie podając jedynie E-mail (login) i hasło. Każde zamówienie jest potwierdzane E-mailem. Prosimy o podanie aktualnych numerów telefonów w celu weryfikacji zamówienia. Możliwe jest również składanie zamówień bez rejestracji i zakładania konta nowego klienta. 
  2. Zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną poprzez koszyk sklepowy. System automatycznie generuje powiadomienie o złożonym zamówieniu, w którym należy dokonać potwierdzenia poprzez naciśnięcie w odpowiedni link. Jeśli informacje o produkcie, który Cię interesuje są niewystarczające, skorzystaj z E-maila informacyjnego info@gardenshop.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie: (22) 374-72-65, 609-233-607.
  3. Ceny produktów zamieszczonych w sklepie są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Oferta cenowa przedstawiona w naszym sklepie internetowym zawiera informacje, które nie są ofertą handlową w rozumieniu art. 66 k.c.
  4. Wszystkie artykuły sprzedawane w naszym sklepie są fabrycznie nowe i posiadają Gwarancje Producenta lub Dystrybutora na terenie całego kraju. Wykaz wszystkich punktów serwisowych znajduje się przy karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej importera/producenta. W sprawach serwisu gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego prosimy zwracać się bezpośrednio do naszego sklepu, dzwoniąc pod nr 22 374 72 65 lub pisząc E-mail na adres info@gardenshop.pl
  5. Jeśli zdarzy się, że któryś z artykułów będzie chwilowo niedostępny, poinformujemy o tym Państwa telefonicznie lub E-mailem.
  6. Aby zakupy nie stanowiły dla Państwa ryzyka, jest możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty jego przyjęcia przy zakupach jako konsument. Zwracany towar nie może nosić śladów użycia i musi być zwrócony w niezmienionym stanie, w oryginalnym opakowaniu na koszt kupującego do siedziby naszego sklepu. Zwrot pieniędzy (przelewem na konto lub zwrot na karcie w przypadku płatności kartą) następuje w terminie do 7 dni po otrzymaniu przez nas towaru. Do odsyłanego w ramach zwrotu towaru prosimy dołączyć dowód zakupu.
  7. Firma GARDENSHOP zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O Ochronie Danych Osobowych". Dane osobowe, które podaje klient podczas zakupów wykorzystywane są tylko i wyłącznie do realizacji złożonego zamówienia bądź informowania Państwa o promocjach, zmianach lub nowościach w sklepie.
  8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
 
  FORMY PŁATNOŚCI
 
  1. Płatność przy odbiorze towaru. Odbierając paczkę klient płaci za nią pracownikowi Poczty lub Firmy Kurierskiej.
  2. Płatność Dotpay - www.dotpay.pl - obsługa kart płatniczych (Visa, MasterCard/EuroCard, JCB, Diners Club, Polcard), najszersza na rynku obsługa przelewów transferowych i przelewów online
  3. RATY Santander pp mc lg kto moze 1 0
Zapłata przelewem bankowym na konto. Przelew klient wysyła po telefonicznym lub E-mailowym potwierdzeniu zamówienia.
Przelew należy kierować na:
 
GARDENSHOP
ul. Warszawska 42
05-520 Konstancin

tytuł przelewu: Wpłata za zamówienie na (nazwa towaru) w GARDENSHOP
Nr Konta: 84 1140 2004 0000 3202 3834 6571
 


WARUNKI DOSTAWY

Dostawa przesyłki następuje paczką priorytetową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub paczką kurierską w dni robocze od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy UPS, FedEx lub RABEN.
Jeśli mają Państwo podpisaną umowę z własną firmą kurierską, mogą Państwo zlecić jej odbiór przesyłki z naszego sklepu. Przy składaniu zamówienia proszę zaznaczyć powyższą opcję w polu uwagi.
 
 
  WARUNKI REKLAMACJI

Jeżeli zamówiony artykuł został uszkodzony w trakcie transportu, o czym może świadczyć naruszone opakowanie - odpowiada przewoźnik. Zgodnie z przepisami prawa cywilnego klient powinien zbadać przesyłkę przy listonoszu lub kurierze i sporządzić protokół szkody. Protokół reklamcyjny należy przesłać na adres E-mail info@gardenshop.pl

 Zapraszamy do skorzystania z usług naszego internetowego sklepu ogrodniczego
 
  Z poważaniem,
 Tomasz Kapler
info@gardenshop.pl
 Tel. 609 233 607


Przejdź do strony głównej

Nasze nowości

Kontakt

  • GARDENSHOP
    NIP: 123-080-59-66
  • E-mail:info@gardenshop.pl
  • Telefon22 374-72-65
    609-233-607
  • Godziny działania sklepu7 dni w tygodniu 24h na dobę kontakt pn-pt w godzinach 9-18

Płatności

Zakupy na raty

alt
 

Masz pytania? Zadzwoń pod numer
                   195 00

* Opłata zgodna z taryfą operatora

PRZESYŁKI

    

                  alt

           alt
                 

           Znalezione obrazy dla zapytania logo paczkomaty

ŚLEDZENIE PRZESYŁKI